Meest gestelde vragen

Wat u wellicht ook wilt weten!

Algemeen

» Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?

Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering bevestigd.
Op de dag van levering ontvangt u van de transporteur (Transmission) of PostNL een mail met het geplande tijdvenster. Dit is een richtlijn. Het is standaard niet mogelijk om op zaterdag of zondag te leveren. Wilt u daarop een uitzondering, vraag het ons dan kijken wij naar de mogelijkheden.

Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen.
Genoemde leverdatum is geen fatale datum. 

» Hoe is de bezorging?

Uw kerstpakketten worden op de met u afgesproken werkdag tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (op wegwerppallets op de begane grond) door onze transporteurs.  Alle eindejaarsgeschenken worden geleverd op de begane grond. De op uw offerte aangegeven leverdatum is geen fatale datum. Mocht uw zending niet te leveren zijn op de aangegeven datum, dan wordt deze in de regel de volgende dag (opnieuw) bij u aangeboden.

Houdt u er rekening mee dat er door bijvoorbeeld weersomstandigheden en/of verkeersinvloeden een eventuele onvoorziene vertraging in de levering kan ontstaan. Het is daarom zeer verstandig uw kerstpakketten een ruime periode vóór de dag van uitreiking te laten bezorgen, zodat tijdige levering verzekerd is.

Graag zijn wij tijdig geïnformeerd over alle omstandigheden die vooraf bij onze chauffeurs bekend dienen te zijn. Het is belangrijk dat u ons bijvoorbeeld meldt wanneer het afleveradres niet met groot transport te bereiken is of wanneer het afleveradres zich aan de achterkant van uw pand bevindt.

Door uw medewerking wordt tijdige bezorging verzekerd.

Op de dag van levering kunt u contact met ons opnemen (0573-400393), zodat wij u over het tijdvenster van de levering kunnen informeren.

» Wat zijn de bezorgkosten voor maatwerk- en eigen keuze kerstpakketten?

De eventuele bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte van uw bestelling en de gewenste levermethode en staan derhalve vermeld op uw offerte.

» Wat zijn de bezorgkosten voor webshop-orders?

Orders met een orderwaarde vanaf € 2000.00 exclusief BTW leveren wij franco (geen transportkosten). 

Wij hanteren de volgende transportkosten:
1 kerstpakket: € 7.50 excl. BTW, (€ 9.08 incl. BTW)

2 kerstpakketten: € 15.00 excl. BTW (€ 18.15 incl. BTW)
3 kerstpakketten: € 22.50 excl. BTW (€ 27.23 incl. BTW)
4 kerstpakketten: € 30.00 excl. BTW (€ 36.30 incl. BTW)
5 of meer : € 65.00 excl. BTW (€ 54.45 incl. BTW)

» Wat moet ik doen als de bestelling is bezorgd?

Controleer na de bezorging direct het aantal pakketten dat op de orderbevestiging staat. Indien het aantal niet overeenkomt, dient u dit binnen 1 werkdag bij ons aan te geven.

» Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Uiteraard kunt u ook uw bestelling afhalen. U kunt dit in de webshop aangeven. De factuur dient wel uiterlijk 2 weken voor leverdatum voldaan te zijn, tenzij anders is overeengekomen.

Het adres voor afhalen is:
X-masgiftsonline
Scheggertdijk 62
7218 NB Almen (Gelderland) 

» Mijn vraag staat hier niet bij, wat nu?

U kunt uw vraag stellen via ons contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer: 0573 -400393.


« Terug




X-masgiftsonline gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij X-masgiftsonline voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken.
Facebook